Fiskpinnar

Sitter och huttrar såhär efter att ha ätit fikspinnar till middag. Så när jag kommer att tänka på fiskpinnar dyker automatiskt denna video upp i huvudet. Tycker den är så bra!

För övrigt har dagen rullat på helt okej, känner att jag verkligen har gjort nått i skolan idag. Har fått tillbaka betygen i två av tre ämnen på min Afrikauppsats också= Historia B: MVG, Samhälle B: MVG, alltså svenskan vet jag inte än, men känner mig så himlans lycklig!!!!:)) Det är sådana här saker som gör att det känns värt allt slit man gjort på en uppsats! Wiie!


Kommentarer
Bosse

Vad duktig du är 2 mvg inte dåligt

2012-04-25 @ 21:19:58
Patrik

hipp hipp hurra =D

2012-04-25 @ 21:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0