Fredag

Har varit en okej dag idag. Började dagen idag med tyska där vi fick höra på en annorlunda låt. Fattar inte helt hur Agneta kan hitta de låtar och filmer som hon gör, men det är väl bra att hon hittar lite saker som sticker ut, för det hade ju inte varit roligt om vi redan sett och hört allt som hon visar oss.
Sedan hade jag matte och mentor där tiden bara flög iväg! Eftersom min fotboll var inställd idag så hade jag inga fler lektioner utan skynade mig iväg till bussen där jag sedan står och väntar på hållplatsen i en halvtimme utan att någon människa eller buss kommer förbi. Då ger jag upp och går hem i stället eftersom det inte var allt för varmt att stå ute i blåsten. När jag hunnit halva vägen till nästa busshållplats åker bussen förbi mig... (less)
Nu när jag väl värmt upp mig från den kalla promenaden hem blir det nog att städa rummet och göra lite nytta här hemma till lite tysk musik!



Kommentarer
Patrik

vilken otur du kan ha

2012-04-20 @ 22:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0