Friday the 13th

Olycksdagen var här igen då, om man nu är skrockfull vill säga. Jag har då inte märkt av nån otur, utan har haft en alldeles förträfflig dag. Har varit ute i farten hela dagen, varit på bl.a. Jula, Max och Enjoy. Mumsat i mig ett orginalmål och kommit tvåa av tre stycken på bowlingen, naturligtvis vann morbror;) Har även fått finfina saker och träffat kusin med familj. Så nu är jag ett par solglasögon, ett cykellås, ett par örhängen, en gullig påskprydnad/skål och kanske bästa av allt, filmen TITANIC rikare!!! Tackar så himla mycket för hela dagen och den goda frukttårtan:) En sak som är säker, ni behöver nog inte fundera på var ni har mig ikväll haha. Sedan när jag kom hem till B-forsen beställde familjen hämtpizza till middag, kan nog inte ha blivit en onyttigare dag alltså. Puss på er!


Kommentarer
Patrik

varje dag borde nästan vara så där,tycker du inte;)

2012-04-14 @ 00:16:39
Anna

helt klart patrik! helt klart... :)

2012-04-14 @ 20:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0