If only..

Kommit hem från skolan och ätit lite paltbröd och fläsk med vitsås, mat för en viking de. Nu skulle det ju vara bra om jag skrev klart CV, plastansökan och mitt personliga brev så jag kan skicka in det idag. Har i alla fall klarat av en muntlig redovisning, skrivit "klart" naturinlämningen och lyckats skriva tre tränings pass på en timme vardera under idrottslektionen idag. Fick ett litet sms från posten idag också, där det stod att mitt paket från CDON har kommit! Har även börjat planera helgen lite smått, än så länge har vi Ben and Jerry's och bio som förslag hehe.


MMMMMMMMMMMmmmmm.


Kommentarer
Patrik

vad ska du se för film?;) :D

2012-04-16 @ 22:31:56
Patrik

Du skulle se Titanic i 3D om du inte redan har gjort det.. :D

2012-04-18 @ 21:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0