Life is rough so you gotta be tough

Idag står städning och powerwalk på agendan, låter nästan som det vore söndag. Kvällen får vi se vart den bär av, men ett är säkert att den kommer bli lugn så jag är pigg till på söndag!
Skolan börjar närma sig och jag känner att det kommer bli mycket att ta tag i, uscha vill ha sommarlov nu!! Någon snäll själ som kan tänkas skriva: ett personligt brev, ett CV, En plastsansökan, lära in sig runt 20 engelska glosor, skriva klar en inlämning om genteknik och plugga på till mitt naturkunskapsprov? Oj jusste höll på glömma min muntliga redovisning på måndagsmorgon! Någon, någon frivillig?.................... Nej trodde väl inte det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0