Prosiiiiit

Sitter för mig själv och nyser hej vilt, lyckats blivit förkyld över en natt. I alla fall så är det ju PÅSK nu och påsklovet har tagit sin start, vilket gillas innerligt! Har inte gjort allt för mycket idag, lyssnat på en intressant föreläsning på skolan också hade de faktiskt lyckats med lunchen tycker jag! Sedan i väntan på bussen hem så kom det en liten hagelskur och det är ju alltid trevligt. Har precis suttit och fyllt i Rekryteringsmyndighetens formulär som de skickar till alla artonåringar och fixat lite andra saker. Blir en lugn skärtorsdag tror jag, lär väl få sitta med Nezeril och pappersnäsdukar. Jag önskar er i alla fall en riktigt:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0