Showtime

Tuff dag idag, eller? Mycket skratt blev det i alla fall. Svenskan hände inte så mycket på, det kan jag medge. Sedan på idrotten efter ha gjort mitt egengjorda kondition/benstyrkepass så är jag ganska trött i kroppen. Efter det hade jag drygt två timmar skrivande om Jugoslavien, vilket gjorde att huvudet blev lite trött. Så nu funderar jag på att ta det allmänt lugn och slå på nån film. BYE
Här har ni mitt lilla pass:
Uppvärmning: Lätt joggning ca. 5min
Kondition/benstyrka: Joggning 80% 3min --> Benböj 1min --> Powerwalk 3min  = x4
Avslutade med lite backträning 3x3 med 30sek vila mellan varje omgång och till sist stretching.


Kommentarer
Patrik

jag hade det ganska tråkigt med några roliga tillfällen ;D

2012-04-23 @ 22:02:04
Patrik

jag hade det ganska tråkigt med några roliga tillfällen ;D

2012-04-23 @ 22:03:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0