Sunday fml

Tjo! Vaknade upp med en sprängade huvudvärk imorse fyyy. Har i allafall tagit mig en promenad ute i solen ner till ica in införskaffat kaffe till hushållet och vet ni vad jag såg på vägen dit! Jo, på ängen i närheten av min gata så satt en vacker svan helt ensam. De är så ståtliga, men den verkade så ensam så jag tycker synd om den. Kan lägga upp lite mobilbilder senare någon gång. Nu hade jag tänk att försöka få undan lite skolarbete, har ju en del som bör vara klart imorgon... Senare blir det till att ta fram moppen och kanske spola av den lite, för imorgon tar jag nog den till skolan istället för bussen. Lite sorgligt är det väl, när de en efter en börjar få körkort och kör bil till skolan och jag åker moppe haha. Till sommarn ska jag ta tag i mitt bilkörkort rejält, så hela sommaren kommer väl bestå av jobb, plugg och övningskörning. I vilket fall så har jag inte en tanke så att skaffa mig en egen bil när jag väl får körkort, eftersom jag kommer förmodligen plugga vidare efter gymnasiet och då uppe i Umeå. Känner att min ekonomi inte lär ha utrymme för en dyr bil då, utan det lär blir till och cykla! See you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0