I Don't Want To Be

Sitter och skriver på min loggbok för projektarbetet och känner mig som en sjökapten. Har dock fått en ny idé om ett projektarbete som skulle vara intressant. Nämligen att ta reda på/visa hur en rättegång går till och kanske få möjlighet att besöka en riktig rättegång i mindre skala. Skulle vara extra intressant eftersom jag strävar efter att bli advokat någon gång i framtiden. Fast samtidigt har jag ju den här idén om Humanitära Organisationer som känns väldigt lovande. Svårt det här, man ska ju liksom lägga ner 100 timmar på det här arbetet och då vill man ju att det ska vara kul och inspirerande såväl för mig som för de eventuella åhörarna som kommer lyssna på slutproduken.
 
Börjar 12.20 idag vilket känns väldigt soft. Kan inte säga att skolschemat är speciellt fullspäckat, men det är väl för att vi på övrig tid ska jobba med just projektarbetet.
 
Ska fixa mitt schema litegrand och skriva in när/var/hur jag ska använda mina håltimmar på bästa sätt. Vore ju grymt om jag blev klar med största delen av projektarbetet innan jul. Sedan ska jag ju sätta in lite tid för motion också, nu när jag inte har någon idrott på skolan längre. Idagsläget ser det ut att bli simning en gång i veckan när simhallen öppnar och sedan powerwalks/ joggning i elljuspåret.
 
Nu tänkte jag sätta mig ute i solen och läsa lite innan det är dags att rulla iväg till skolan.
Ciao!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0