Shoppingsugen

Har kirrat A- fasen på teorin och känner mig riktigt nöjd. Ett litet steg för er, men ett stort steg för mig.
 
Ska agera big spender den sista tiden av lovet och unna mig saker nu när jag har varit duktig och jobbat. Tänkte beställa dessa saker på CDON:
 
 
Sedan så ska jag in till stan imorgon med Reina och med lite tur hittar vi en fotoaffär där jag kan framkalla korten från min engångskamera.
 
Så har jag ju även ett birstabesök inbokat sista helgen av sommarlovet och då blire till att shoppa loss. Längtar hihi.
 
Är sugen på en klocka i denna stil:
 
Och ett par svarta jeans och några snygga toppar till det och jag är nöjd. (++++ choklad)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0