The Final Countdown

Ett pass kvar nu!!!!!!! Och jag har sovmorgon imorgon och börjar inte förrän åtta, vilken lyx!
 
Rullat på som vanligt men slutade lite extra bra på jobbet. Åkt nämligen med bossen på domus (ja, jag vet att det nu mer kallas coop) och köpte tårta! Typ en avslutningstårta för att de flesta av oss sommararbetare slutar jobba efter söndag :) Gott var det och mycket skratt blev det, mest om hurvida vi alla som har jobbat ska göra nån sorts aktivitet i höst. En sorts kick-off fast tvärtom! Kul låter det i alla fall, bara jag slipper paintball och gokart heeh.
 
När jag kom hem glassade jag väl bara på, läste ute i solen i timmar och blev sedan bjuden på tjockismat - sibylla.
 
Hare bra hej!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0