Dotter önskas

Livet som förkyld är ingen hit, som nog de flesta av er redan vet. Var hemma från skolan igår och idag har jag faktiskt en studiedag att ta igen mig på. Imorgon blir det nog skola, jag måste.
 
Har varit utan läslust länge nu, men eftersom jag är sjuk så kom intresset tillbaka. Så har börjat på en ny bok som heter Dotter önskas, inte min typ av bok riktigt men den är faktiskt riktigt bra. Problemet är bara att boken hindrar mig lite från plugget med projektarbetet. Fast det är egentligen bara en prioritetsfråga, där man såklart vill välja nöje framför jobb. Ska sluta pladdra på här nu och försöka samla in alla datum osv då jag faktiskt jobbat med projektarbetet, så jag kan skicka in min loggbok till min handledare för november månad. För att sedan kanske gör klar historiedelen av arbetet, eftersom vi faktiskt har deltids-seminarium för våra projektarbeten nu på torsdag.
 
Ni får en bild från 200dagars, eftersom jag vet att ni inte vill se en förkyld Mikaela.
KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0