Trevlig Första Advent!

Vilken helg, inge bra i hälsans teckan för min del. Halsont, snuva och migrän är inte kul, speciellt inte klockan fyra på morgonen. Fy säger jag bara.
 
Vi har under helgen gått in i december och julen närmar sig, känns konstigt eftersom jag har inte fått några som helst julkänslor än. Kommer kanske senare med lite tur, eller så är jag dömd till att inte se på julen med samma ögon som alla andra.
 
Det är nu -12grader ute och jag har fått mig en chokladkalender, vilket är helt okej så länge jag slipper gå ut. Tycker synd om alla er som står ute på olika julskyltningar idag, så skickar ute en värmekram till er medan jag själv ligger kvar i sängen hoho.
 
Ha en bra söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0