3 Februari

Dagen har rullat på rätt snabbt idag, härligt kan jag tycka! Reina fyller år idag och jag önskar henne ett stort grattis ännu en gång och så har ni hennes blogg här >http://www.justrealizeit.blogspot.com/ !
För övrigt så kan jag väl säga att jag är sugen på att ta med mig skridskorna och nya hockeyklubban ner till BSK i helgen, men känns dock lite tungt om det ska fortsätta vara kring -20*C grader..och kan tänka mig att det blir svårare att få med sig sällskap då också.
Ikväll blir det riktigt lugnt, blir förmodligen att se nån gammal film som man redan har sett tio gånger, men det är ju en tjusning med det också ;) Önskar er en fortsatt trevlig kväll och så tvingar jag på er lite takida!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0