Butterflies

Tjoh! Idag har jag börjat skriva och söka massa fakta till våran mördaruppsats vi ska göra i samarbete med tre olika ämnen > historia B, svenska C, samhälle B < och den ska vara på mellan 7 och 10 sidor och det innefattar ju naturligtvis EJ sidor som framsida, innehållsförfattning osv. Fast denna tunga börda så var lyckan gjord när vi hade vårat måndagsfika som bea hade bakat, mums mums! Har även spelat lite tennis med Reina idag och kan ju säga att vi bara blev bättre och bättre ;)
Den här veckan kommer bli ganska hård känner jag på mig, har tydligen ett naturkun. prov på onsdag som innefattar att jag ska kunna typ halva kroppens funktioner också har vi matteprov på fredag. Så skulle det vara bra om jag hann med och göra klart en powerpoint med fakta i tyskan och kunna presentera den på fredag (den skulle ha gjorts innan jul egentligen, ops!). Fast allra först ska jag pallra mig in i duschen och sedan försöka göra klart geografiuppgifterna vi har tills imrn, eller vi ska ju gå igenom de rätta svaren då.. men det är nog ändå bra att ha ett hum om allt istället för en del..kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0