Dream like you will live forever

Hello! Helgen var bra, softade på med Anna och melodifestivalen som nästan blivit våran lilla tradition sådär på lördagarna och söndagen slutade med svett och blåmärken. Inte så skönt att bli köttad med en hockeyklubba och puck, men som tur är jag ganska bra på att ge igen;)
Idag vaknade jag med huvudvärk och blev ju inte piggare när jag såg att det var -17grader ute, men tog en brus och pallrade mig iväg till bussen. Afrikauppsats och skridskor är vad som hände i skolan också några riktigt goda fetaostbiffar till lunch. Imorgon är det studiedag = ledigt, vilket känns skönt förutom att jag har massor av skolarbeten att bli klar med. Ahh. MEN. Snart är det lov. Kämpa fyra dagar till och sen så! Har mycket saker jag skulle vilja göra på lovet, får se om det är någon som vill förverkliga mina drömmar haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0