Flum

Hejuuu! Har haft en märklig dag idag, hatar måndagar litegrand om ni undrar. Ja, först så var det ju när jag skulle äta min frukost imorse >fil och cornflakes<. Hade jag gjort i ordning allt och hade satt mig vid matbordet för att ta min första tugga och upptäckte att jag inte hade en sked i min hand utan en smörkniv - lite knivigt vill jag lova!
Dessutom har jag en dålig vana som börjar bli ett faktum. Alltid när jag har sovmorgon så tänker jag att det är lugnt,  och det är det ju oftas också. Ja, enda frams till det att det är tio minuter kvar innan jag måste gå vill säga, då är jag minnsan väldigt effektiv och allt går med en hemsk fart. Det var förmodligen just denna vana som gjorde att när jag kommit  halvvägs till bussen imorse kom på att jag glömt väskan med idrottskläderna i hemma.
Resten av dagen har det inte hänt mycket, vi har i stort sätt bara haft genomgångar, förutom idrotten då, där jag tog mig en promenad i elljusspåret. Så på samhällen hade vi vår fikastund där Jetmire och Jenny hade med sig gofika :) Man enkelt säga att dagen har bara blivit flummigare och flummigare, ni skulle bara veta hur jag var när vi åt midddag här hemma haha. Hade tänkt lägga ut några jättefina bilder jag tog imorse då himmlen var alldeles rosa och solen jätte stark, men tyvärr så vet jag inte om jag får över de till datorn, så det får bli en googlebild istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0