Happiness

Borde inte sitta här och skriva just nu, utan jobba på med geografi och religion som ska vara klart imorgon typ, men så gör jag det i alla fall. Är mycket rädd för att min dator ska krascha eller liknade, eftersom diskutrymmet är fullt och datorn skickar ut varningar. Måste verkligen köpa en extern hårddisk omgående, fast får bli på sportlovet.
Jag kommer verkligen ha det jag gör ett tag frammåt, så kommer förmodligen inte ha möjlighet att skriva något här då, men kan säga att imorgon går jag till klockan fyra och sedan ska jag och några vänner äta någonstans och sedan gå på hockeyn Timrå -Djurgården. Nu ska jag ta mig en liten bit kladdkaka coh sedan försöka förbereda mig inför imorgon, så jag fixar den muntliga redovisningen av eget arbete, seminariumet och förmodligen blir klar med inlämningen också. Puhhhh. Sedan måste jag packa lite också. Tacka vet jag livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0