I Will Always Love You

Heej! Hade en jättemysigkväll igår. Myste på med Anna och hennes hundar, Melodifestivalen, Sherlock och till sist en promenad hem med stjärnklar himmel. Är det nått jag tycker är mysit så är det att vara ute när det är stjärnklar himmel. Dessutom så verkade hela Bergeforsen vara dött på liv, vilket inte gjorde mig nått. Dock blev jag lite skrämd av någon människa som bara helt plötsligt dök upp och jag tror jag kan ha gjort bort mig en aning också haha.
Idag har jag varit ute och promenerat, ätit enchiladas och sett på hockey > Finland - Sverige < inte mycket mer än så tror jag. Tycker att det är på sin plats att spela en Whitney Houston låt en dag som denna. R.I.P. WHITNEY HOUSTON


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0