Kvalitetstid

En kylig lördag idag, har hållit på och städat, bytt sängkläder, varit ute och promenerat - premiär användt mina nya kängor, handlat lite, lagat mat och slutligen ätit tacos. Ikväll blir det kavlitetstid mig själv haha, har inte haft en helt hemmaoslapplördag på länge nu, så tycker det ska bli skönt att inte behöva tänka massa! Detta blir en del av min kväll > bra musik, en bra tidning och så lite mörk choklad.
Fast först en dusch och så har jag lovat att spela ett parti yatzy - de lär ångra sig;) Ett par filmer lär man väl hinna med också. Ha det så bra ute på krogen alla som fyllt arton, ni andra på era fester och slutligen alla fotbollspelare som är på cup! Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0