Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta

Hejhej! Tar helgen som varit lite kort.
I fredags efter skolan så gick jag och Frida till Bergeforsens camping, där vi jobbade förra sommaren, för att ha ett jobbsnack. Det gick bra och vi satt och pratade ett par timmar faktiskt, om allt från renoveringar, hur kommande sommar kommer se ut och om att köra bil på autobahn haha. Sedan tog vi bussen den lilla biten hem, där det väntades hemmagjord pizza för min del.
I lördags så städades det, var ute och gick, handlade litegrand, fixade med mat och senare på kvällen hade jag det mysigt hemma hos Anna. Fattar verkligen inte hu Ranelid kunde gå vidare? Det är verkligen ett mirakel! Påväg hem promenerade jag igenom en liten snöstorm för att senare sitta och titta på en gammal vilda västernfilm långt in på natten.
Idag har jag spelat lite hockey utan is, skridskor eller hjälm - alltså på plan mark, fikat ute i solen och sett lite film. Nyss har jag duschat och nu tänkte jag fixa lite nagellack. Snart påbörjas vecka 8 och vi kommer närmare sportlovet för varje dag :)
Denne kille hade vi ju mycket hellre sett i final!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0