Noliamässan + Fettisdag

Idag har jag varit på Noliamässan med skolan i Nordichallen och minglat runt för att få lite intressant information om utbildningar osv runt om i Sverige och även utomlands för den delen. Fick med mig en rejäl bunt med kataloger hem kan jag lova plus några klubbor och så. Spådde mig även hos en spådam där på mässan som sa att jag skulle börja jobba extra på McDonalds, för att sedan stiga i graderna och till sist bli chef över hela norrlands distriktet, men så skulle det ju vara så att jag hade en förkärlek till Maxs hamburgare, så jag skulle förklä mig ibland och smyga in på Max för att äta ett skrovmål haha. Hade i varje fall riktigt kul idag. Dessväre har jag inte ätit någon semla så här på fettisdagen men man kan ju inte få allt här i världen, är inte så förtjust i mandelmassan för den delen. I vilket fall så ska jag nu ta mig ett glas hemmagjord svartvinbärssaft och släcka törsten med. Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0