Not to bad

Haft en braaaaaaaaaaa torsdag! Hade sovmorgon också var det fint väder imorse, soligt och skönt! Sedan så har ju Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel fått en liten prinsessa, gulligt de! Sedan fick jag hem min tidning idag med en compact foundation från Laura Key (Camera Ready), inte dåligt! Så har jag och Reina fixat gratis hockeybiljetter för två matcher, dock inte till kvällens! Till sist har jag även "kirrat" en sak som jag velat ha ett tag, men säger inte vad det är! Märker att det blev väldigt många utropningstecken haha!
Känner dock att jag inte har gjort så bra ifrån mig i skolan idag, så ska försöka att fixa lite med geografin där jag jobbar med tropiska cykloner, men först blir det en dusch. Måste tilläga att jag har en punkt ovanpå huvudet där det känns som om någon har slagit till mig..inte skönt vill jag säga. Hejdårå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0