Feeing good

Kanske är jag lite efter men vad gör det. Kan bara säga att jag har hittat min nya idol. Bra låtar och så ser han ju inte dålig ut heller ;)
Imorse vaknade jag och kände mig utsövd och jätte glad, sån härlig känsla! Tyvärr är ju detta sista jullovsdagen, för efter helgen är det skola som gäller igen. Fast ska ändå bli kul att träffa alla människor.
Har hållt på och städat idag, till viss del städat bort julen. Hade tänkt att kolla om nån var sugen på att åka skridskor eller ta en långpromenad också, men så såg jag att det var -10 grader och ångrade mig. Jag har även slagit in ett par födelssedagspresenter och imorgon blir det att göra tårta för det är ju nämligen nån som fyller år :) Nu ska jag ta ett glas saft och sedan se vad som händer. Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0