JO MEN VISST!

Har gjort prov i läsförståelse på tyska och så ett gammalt engelskt nationellaprov i läsförståelse idag, där det i båda naturligtvis gällde att göra så gott ifrån sig som möjligt. Har dessutom fått reda på att vår nya naturkunskapslärare ska sluta och vi som bara har haft henne i två veckor, sämst. Också så har vi snackat källkritik, blivit bjudna på mackor och så har jag kollat upp vad det som krävs för att läsa vidare i juridik. Ser bra ut måste jag säga!
Är tvungen att kötta tyskagrammatik nu om det ska gå någolunda bra på fredag, än så länge har jag fattat allt i alla fall. Så sitter jag och lyssnar på Lalehs nya skiva, gillar verkligen hennes röst!
Imorgon ska jag klippa mig och så är det hälsodag på skolan, på fredag har jag tyskaprovet och sedan har vi samhällare som läser samhälle ekonomi media, juridik osv. en temadag om Förintelsedagen och sen till helgen ska jag bort. Blir bra det här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0