Kul

Första dan på skolan efter jullovet avklarad, eller nej är ju fortfarande kvar. Sitter i bibblan och fördriver tiden med facebook och aftonbladet. Började med att jag trodde att jag missat bussen imorse, men den var bara lite senare än vanligt. Hade psykologi där vi håller på med en avslutande avgift för terminen, ja vårterminen börjar inte förrän på måndag. Sedan blev det lunch - potatisbullar- och sedan förberedelser inför religionpresentationen. På idrotten körde vi handboll, på historian fick vi se nån tråkig debatt/ tal om arabvärldens kriser eller nått, eftersom läraren var sjuk. Hela klassen låg typ och sov under den timmen kan jag säga. Det blev religon i tjugo minuter och vi gjorde vår redovisning för sedan gå iväg på informationsmöte om csn. Mötet var slut vid tjugo över tre- precis då bussen gick- och vi behövde inte gå tillbaka till religionslektionen. Så nu sitter jag här och skirver..
Tänkte gå på ica strax för att köpa kontantkort till mobilen och sedan ta tjugo över fyra bussen hem till freezing bergeforsen. Så ha det bra ute i kylan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0