Nu är det klippt!

HEJ:D Haft en mycket trevlig hälsodag på skolan! Jag började med att gå till Sörberge för att klippa mig (såhär i efterhand känns det för kooooort) och sen så promenerade jag vidare till skolan. Vi åkte "trosa"(?) i ellusspårets backe, alltså vi åkte sopsäck. Vi förstörde skidspåren lite, hjälpte några sjuor som hade problem med skidåkningen och heejade på några pensionärer. Efter denna lilla utflykt så gick vi tillbaka till skolan och åt lunch + typ studiedag också bjöd Albina mig och Reina så varm choklad och hennes egna bakverk, mumsigt! Senare så skulle våra mentorer prata om hjärnsmart mat, det vill säga mat som gör att hjärnan orkar med mer, också hade de köpt exempel i form av smakprov > blåbär, valnötter, pumpafrön, avokado, grovt bröd, gurkvatten och citronvatten. Smakade bra det! Sen tog jag plussbussen hem med Anna också skottade jag av här hemma.
Nu har jag nyss ätit middag och ska strax ta en dusch för att sedan måla naglarna, plugga tyska och packa. Tooodels!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0