Typ kort och koncist

HALLÅ! Har haft en alldeles underbar helg! :) Igår (lördag) var jag ute med Anna på resturang -> Backinh, ett taiställe som jag kan rekomendera, supergodmat och man får mycket för pengarna!!(y) Efter det så var vi på bio-> Sherlock Holmes nyaste, vilken också den var jättebra! Trots att den har gått rätt så långe på bio, så var salongen näst intill full. Resten av kvällen spenderades med Sex and the City.
Idag så har jag som en helt vanlig söndag börjat med en rejäl sovmorgon. Sedan så var jag ner på BSK och åkte skridskor med brorsan, tror jag måste ta och införskaffa mig en hockeyklubba- en billig sådan, också har jag hjälpt till och burit ved.
Suddiiigt.
Imorgon börjar man med nytt schema och en sovmorgon, inte helt fel det heller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0