My weekend

Tjohooo! Har haft en kanon helg :) I fredags hände väl inte så mycket, jobbade över på engelskan för att göra klar en disskuterande uppsats och väntade sedan på bussen med Reina. Gjorde hemmagjord pizza hemma med familjen, jag tycker att hemgjort är godast så det blev perfekt!
Igår så var jag först på birsta och sprang omkring, handlade massa behövligt både till mig sjäv och till andra. Här är en del av det.
Basickläder är alltid bra inköp, speciellt när de är på sale. ;)
Ser ni! Jag har införskaffat mig en helt egen hockeyklubba, inte dåligt va? Nu behövs bara lite eltejp och sedan blir det att besöka bsk.

Lite förvaringslådor :)
Min efterlängtade mobilladdare!!! Nu kan ni nå mig igen :)
+ ett välbehövligt USB.
Lite fika till klassen imorgon.
Efter birstaturen så blev jag bjuden både på middag på IKEA och sedan bio:)
Vi såg Simon och Ekarna och myste på, sedan när jag kom hem fortsatte myset med lite paprika och guaccemole (eller hur det stavas) framför teven.

Idag har jag hållt på och städat och slagit in dessa fina födelsedagspresenter till tre mycket speciella personer som fyller år här i januari- februari.
Nu borde jag sätta igång med att plugga svenska inför vårat ordkunskapsprov vi har imorgon första timmen, men det känns som att det inte riktigt går att plugga på.. så vi får väl se hur det blir med det. En dusch blir det i vilket fall, så hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0