Everything isn't what it seems to be

Har ingen lust med att skriva en sammanhängade text så därför punktar jag upp dagen istället.
- 07.40- Klockan ringer och jag kliver upp ur min mysigt varma säng
- 08.00- Upptäcker att det är -17'C ute....
- 08.45- Stressat mig igenom morgonrutinerna och står nu och väntar på bussen med Anna
- 09.20- Geografi
- 10.40- Lunch > Biffstoganoff med ris till, macka majs, morötter och keso förstås
- 11.10- Religion > Har igen lärare så får jobba med eget ansvar
- 12.20- Naturkunskap > Labbar med mikroskop, tittar på vattenpest och rödlökars celler
- 13.40- Slutar för dagen och åker iväg och byter en film + handla middag
- 15.00- Sitter här och skriver denna onödiga lista
- 15.00- Tar en macka och en apelsin
- 15.17- Tvingar mig själv med att börja träna på tyska glosorna som jag inte gjorde igår
- 15.20- Hejdå
Tänkte bara säga att jag håller på och läser boken > Jag saknar dig, jag saknar dig! och trots den kanske inte är riktad mot min målgrupp så tycker jag verkligen den är gripande och allt som står kännns verkligen äkta. Så om någon vill läsa en sorglig bok då vet ni vad ni ska göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0