Haven't met you yet

YEEES! Ja det var så det började när jag skulle skriva ett inlägg igår kväll, men längre kom jag inte för hade för kul för att fortsätta skriva.
Igår så var Anna och jag på birsta och handlade lite allt möjligt. Mycket billiga saker blev det ju förstås, efter som det var rea på mellandagsrean och för mig även en del födelsedagspresenter, har tre stycken i januari och en ibörjan av februari sedan dröjer det ett litet tag. Efter att ha farit runt där större delen av dagen så tog vi bussen hem i regn/snöovädret. Mina stövlar jag hade började läcka in, vilket inte var så kul. Sedan efter att vi båda käkat middag kom Anna vandrande upp till mig och vi såg på film- Bridemaides. Den har sina poänger, men jag nog lite för stora förväntningar på den så blev lite besviken. Efter de så kollade vi igenom lite bonusmatrial och fikade vi tillsammans med kissen. Resten av kvällen blev det musik, galna bilder och "karaoke".
Jag och Anna har lovat varandra att inte lägga ut fula bilder på varann eller så, men tyvärr Anna, alla bilder vi tog igår är lite galna.

Idag så tillbringade jag dagen med Anna och hennes hund/hundar, men det tror jag hon skriver mer om. Ha det bra, hejdåå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0