Where is the love

Skulle för första gången testa att göra ett inlägg från mobilen förut, men så när jag skulle lägga ut det försvann allt, hamnade inte ens i utkastet :( Så gör väl ett nytt nudå!
Kan börja med att säga att det var riktigt mysigt att gå till bussen imorse, hela bergeforsen var knäppt tyst det enda man hörde var fåglarnas kvitter + att jag behövde inte stressa ;)
Efter skolan så bestämde jag mig för at gå hela vägen hem istället för att vänta på en buss i en timme, vilket var riktigt härligt också gick jag in på ica och köpte refilkort. När jag sedan hade laddat moilen så kom det två sms från halebop istället för ett som det brukar när man fyllt på med pengar och det visade sig att jag fått en bonus i form av extra pengar. Inte helt fel! Nu blire en dusch och sedan måste jag läsa några kapitel i engelskaboken som vi har i läxa tills imorgon. Denna vaknade jag till imorse >


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0