Bokpaket och lokaliserat teoripaket

Fick ett sms om att mitt paket från CDON hade kommit till Ica Andersson, så naturligtvis for jag och hämtade det efter jobbet - lite knöligt att transportera med moppen men det gick! Så nu har jag totalt sju böcker att drömma mig bort med + att en har inte kommit än (eftersom den låg på ett annat lager) men den dimper väl ner i brevlådan snart förhoppningsvis.

Ringt in till körskolan igen för att försöka lokalisera mitt försvunna teoripaket som jag betalat i förskott och som ingen verkade veta vart det tagit vägen. Fast idag, då fick jag prata med en ny tjej (4 elr 5 i ordningen) som löste mina problem 0:-) Paketet ligger tydligen i den vanliga kassan på Ica Andersson, där jag nyss varit hahahahahaha. Får väl bli en tur dit imorgon också och om de inte hittar det då vet jag inte vad jag gör, men jag är optimist, försöker i alla fall vara, så jag är säker på att det ligger där och väntar på mig!

Känner mig just nu som en dammråtta, då jag har dammat rör (vatten-, el-, luft-) som sitter i taket runt om i servicebyggmaden på jobbet och de kan jag lova er att de inte hade dammats på ett tag. Blir en dusch nu och senare bussen in till stan med Anna för en biokväll. Myyys!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0