Där jag hänger min hatt

Min lediga helg har rullat på allt för snabbt - imorgon vankas det jobb igen. I lördags var jag mest ute och flängde hit och dit hela dan, så blev det grillning på kvällen och till sist film o godis. Såg Remember Me för kanske 4-5 gången och blev lika tårögd som alltid på slutet hua.
Idag har det plockats på rummet, tvättats moppe och blivit en skogspromenad samt läst på lite teori. Har som mål att först läsa igenom hela teoriboken för att få en övergripande bild av allt, för att sedan fokusera djupare på de olika kapitlen var för sig. Får se om det funkar.
 
Hade förresten världens underbaraste dröm härom natten, sådär så man vaknar med ett leende på läpparna ni vet? Kom inte ihåg vad den handlade om, mer än att det var något bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0