Gatufesten m.m.

Vilken härlig kväll det blev igår, hade kul mest hela tiden! Sockervadd, karuseller(där jag fastnade med mitt hår?!), Rix FM Festival, träffade min ena kusin och så allmänt catcha up med Anna. Alla lite för fulla människor, alla de som försökte ge ut rosor som man sedan skulle ha fått betala dyrt för och alla dem som gick runt och ville att man skulle skriva på saker behöver vi ju inte gå in på. Utan vi fokuserar på den härliga stämningen, det goda sällskapet och den härliga upplevelsen. Gratis inträde är ju inte heller fel, jag  tänker inte gå på någon av de andra dagarna för det är alldeles för dyrt + att jag jobbar och börjar oftast 06.30.  Bilder kommer senare på detta spektakel!

 Vaknade till liv vid nio imorse och upptäckte att det var skinade sol wiieee! På med solkrämen, fram med frukosten och på med bikinin säger jag bara. När klockan började närma sig halv tolv gick jag in och försökte få igång mobilen som dött på grund av batteribrist efter igår. Märkte att jag hade x antal missade samtal och sms från Anna, likaså på facebook. Hade fått en inbjudan att följa med till havet och sola och kanske bada, men som sagt jag var lite sent ute med att kolla sådant så missade den chansen, men känner jag Anna rätt så kommer det fler av dessa chanser ;)
 
Klockan slog tolv för en timme sedan och jag tänkte för första gången på länge undvika solen när den är som starkast. Så jag fixade ihop en kladdkaka istället, kanske världens godaste och enklaste bakverk! Höll nästan på att glömma den inne i ugnen för att jag sitter här och skriver mina memoarer. Sedan har jag även ringt till körskolan där Maria i stan var sjuk så blev kopplad till Lena i Härnösand istället. Hon junde dessvärre inte svara på till vilken ICA mitt teoripaket ligger och väntar på mig. Fick ett nummer till en annan person som kanske visste, vilket hon inte gjorde. Hon fattade knappt sammanhanget, men sa att hon skulle ringa upp om hon fick tag på Maria som låg hemma och var sjuk(som hade fixat med mitt teoripaket från början). Kanske ringer människan upp eller så får jag försöka igen imorgon. Börjat blivit less på denna körskola redan och har inte ens tagit några körlektioner..
 
Ska njuta lite till av det fina vädret och ta en bit kladdis nuja!
 
Hare bra och bränn er inte i solen hörrni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0