Hello there

Fick ett sms från Stenstans körskola om att mitt teoripaket hade kommit till Ica (stod dock inte vilken Ica) igår, så for till Ica Andersson innan jobbet imorse. Kommer dit och så säger dem att vi har inga sådana här koder, hmmm det kanske är Ica Forsen?... Hmm, nej du får nog ta och ringa upp körskolan och fråga. Vi brukar få några blåa paket från körskolan ibland, men nu har vi inte fått på ett tag.
Jaha?!  Får ta och ringa dem imorgon och/ eller försöka på Ica Forsen. Fick i varje fall min ansökan om Ica kort inlämnad när jag var där, alltid nått!
 
Jobbet rullade på, var i parken och städade lite, det är faktiskt några som ska ha bröllop där i augusti, så då gäller att det är rent. Har börjat komma några campare med husvagn som även var här förra året när jag jobbade. Kul tycker jag, då måste det ju vara en uppskattad camping - vi är ju trestjärniga med femstjärning service så! Kan ju inte låta bli att tänka att jag kan ha varit med och gjort så att folk kommer tillbaka. Jag har gjort ett bra jobb som människor har uppskattat, har städat så det är fräscht och varit öppen och positiv mot folk. Lite egotänk kanske, men det måste man ju också få vara ibland.
 
Fint väder har vi haft i alla fall och imorgon börjar jag halv sju och sedan på kvällen blire Gatufesten! Woop Woop!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0