Hot Right Now

Tjohhhhhhhhoooooo! Fick mej en liten hjälpreda idag på jobbet när jag städade köken i servicebyggnaden imorse. Kom plötsligt fram en tjej på fyra år som hette Freja som frågade om hon fick hjälpa mig att sopa m.m. Übergullig tjej! Följde efter mig och frågade om allt möjligt och ville inte säga hejdå när hennes morfar ropade på henne och sa att de skulle gå. Försökte säga hejdå lite tröstande, men hon ville inte säga hejdå utan stod och tjurade i tysthet. Sedan när jag gått ifrån henne typ 50m så skrek hon hejdå och vinkade allt hon kunde. Åhh så söt!
 
Resten av dagen rullade väl på och jag kunde sluta i vanlig tid. Städade hemma, bytte sängkläder, åt mat, tvättade moppen, fikade, duschade och nu sitter jag här kollar runt på intranätet. Ska väl ta och börja packa inför morgondagen också, får se vad den hemliga trippen (för mig) tar mig i år. Hoho.
 
Vet ni? Jag kanske inte behöver jobba imorgon!!! Får väl se om chefen hör av sig, annars blir det att cykla till jobbet då jag börjar 06.30 - hoppas jag slipper!
 
Ciao!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0