Aoouch

Sov inge bra inatt som var, halsen värkte, hade svårt att andas då halsmandlarna kändes uppsvällda och somnade liksom aldrig på riktigt. Gick på repeat imorse, samma vanor som alltid rullade på utan att jag knappt vaknat och plötsligt stod jag på jobbet. Inte en enda stuga skulle åka idag och allt är uthyrt - detta mycket beroende på att Jehovas Vittne har en sammankommst i stan under hela helgen. Är ju både för och nackdelar med det, men slapp i alla fall kuta runt i några stugor och istället städa Parken lokalerna. Det är ju nämligen Mitt Nordic nästa vecka och småbarnen ska ju ha sitt disco i Parken så då måste det vara rent och fint.
 
Fick sluta enligt schema och ligger nu i sängen och slöar. Så himla skönt ska ni veta. Sedan att halsen värker så att jag tror att den ska gå sönder är en annan sak.
 
Har fått höra att det tydligen är fredag idag, vilket innebär att ännu en veckas sommarlov/jobb snart är över. Jobbar cirka två veckor till och sedan får jag en veckas lov innan skolan börjar. Hoppas på fint väder då!
 
Nej, nu ska jag samla krafter så jag håller mig vaken och får sova inatt istället. BYE.


Kommentarer
Bosse

Krya på dig!

Svar: Tack!
AnnaHammar

2012-07-28 @ 13:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0