Körkortsteori + Dough-ble Whammy

Har kommit till insikt att jag förmodligen lär gå upp typ fem kilo den här sommaren för jag bara äter och äter, men vet ni? Jag bryr mig faktiskt inte ett skit, om inte mmöjligtvis på stranden nån enstaka gång. Jag är väl ändå inte mindre värd bara för att jag väger några kilo mer än dig, vi är alla olika men lika mycket värda.
 
Det jag ville komma fram till var att jag har varit och hämtat mitt teoripaket ihhhhhh. Så när jag vandrade runt där så funderade jag på om jag skulle köpa en Ben and Jerry's. Vilket jag tillslut bestämde mig för att göra, så jag valde en av de nyare smakerna. Det stod dock inget pris, så jag tänkte att då måste den ju kosta som de andra, 51 krona alltså. Dock när jag skulle betala sa killen i kassan 69kr och jag höll på dö inombords. Skulle jag köpa en glass för nästan sjuttio spänn, kollade bak på den långa kön och tog fram en tjuga. Sa att jag hade ett paket att hämta, vilket han inte trodde på först och hänvisade mig till postavdelningen, men jag att det inte var där och att det alldeles säkert skulle ligga bakom någon av kassorna. Vilket det även gjorde. Så vandrade ut från Ica Andersson 69kr fattigare, men med ett teoripaket och en Ben and Jerry's rikare. Så nu ska jag tjocka mig för att jag kan och vill medan jag börjar plugga körkortsteorin! Bra kombo enligt mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0