Rock of Ages

Bioooon var grym enligt mig, älskade hur alla 80's rockdängor framfördes och det bästa var ju att Journeys Don't Stop Believing toppnummret. Älskar den låten!
 
 
Ett minus var ju att det var några bakom som gillade att sparkas och att killen bredvid mig gillade att sjunga med haha.
 
Har ni inte sett den tycker jag att ni borde, om ni gillar sån musik alltså! Många bra skådisar med många bra låtar, vad kan bli fel? Dessutom är ju våran alldeles egna Malin Åkerman med.
 
Idag är jag ledig och känner mig dötrött. Vad gör man? Ska till Andersson och leta mitt paket, hade ju varit skönt med en promenad om det inte vore för vädret. Börja läsa någon av böckerna kanske? Och sedan laga ihop någon middag? Ja, kanske.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0