Sankt Bearnads och shopping

Jobbade på fram till tolv och for sedan till vetrinären, brände mig på het choklad och blev nästan uppäten av en grovt biffig sankt bearnad ojoj. Sedan efter om och men blev det stan och massa fynd, plånboken led lite men är det billigt så är det. Vidare till Ica Maxi för matinköp och till sist ÖoB. Rullade hemmåt för att få ett mål mat, blev ingen direkt lunch för mig idag förutom ett äpple och macka och frukosten åt jag vid sex imorse, så middagen vid sex var välkommen. Blev hemmagjord pizza med massa gotta på mhhmmm.
 
Sitter här och försöker landa efter en flygig dag, imorgon börjar jag tolv så det ska bli dödsskönt med sovmorgon!
 
Hej Hopp här kommer lite bilder från dagens inköp!
 
Vero Moda - Jeans 299kr --> 90kr
HM - Shorts  79kr --> 50kr
HM - Klänning 99kr/st --> 50kr
HM - Klänningar 129kr/st --> 50kr/st
Gina Tricot - Chinos 199kr --> 99kr
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0