Walking dead

Kom hem igår kväll efter ett mycket trevligt dygn. Fick både prata av mig, skratta, mysa, äta gott och njuta av trevligt sällskap. Jobbade förmiddag idag och har i princip gått runt och tänkt " I hate my life and I wanna die" hela dan på jobbet. Det är som sagt högsäsong nu vilket gör att jag får stressa häcken av mig, detta visar jag dock inte för mina arbetskollegor..tror jag.
Vi har cirka 31 stugor på campingen och 30 av dem var uthyrda och skulle ut idag, det säger allt. Fick jobba över som sagt, men jag har ju turen att det är söndag idag (trots att jag har gått runt och trott att det är måndag), vilket gör att man får lite OB i alla fall.
 
Nästa sommar har jag bestämt mig att vara ledig hela sommaren (tror..jag..). Ett sista sommarlov helt enkelt, där jag kan göra vad jag vill utan att ha några tider att passa. Gud så himelskt det kommer bli, längtar redan.
 
Skulle behöva ta tag i körkortet nu och plugga lite teori, så man kan börja bocka av några faser snart!
 
Kommer nått inlägg med bilder snart, orkar bara inte ladda upp dem från mibilen just nu.
 
HADE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0