Wild Ones

Hej åh hå! Sprungit mycket på jobbet där jag även fick med mig lite saker hem som kan vara bra att ha om man ska grilla ;) Några människor hade glömt fulla kylen efter ha bott i en av våra stugor och kom inte tillbaka för att hämta det, så jag fick ta lite med mig hem hahah. Väl hemma efter förmiddagspasset blev det lunch och gå igenom post, verkar som att jag får göra en till tur till Andersson, har tydligen något som ska hämtas ut. Fick även hem både ICA kort och IKEA Familykort idag också. Sedan blev det en tur på Erikshjälpen i Bosvedjan, City Gross och Dollar Store $$$. Kommit hem och tagit mig en dusch och nu sitter jag här och fördriver tiden medan jag äter lite godis från Dollar Store hihi.
 
Imorgon blir det ett till morgonpass, men sedan är jag faktiskt ledig hela helgen. OMG.
 
Ska läsa lite nu ur  Anna Janssons bok nu - Alkemins Eviga Eld - har hört att den ska vara spännande!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0