Dear John

Dagen har rullat på i vanlig ordning. Fick börja med att åka och fixa rikligt med björkar till midsommar för att göra en midsommarstång till firandet. Så fick ju ta fram mina gamla sågkunskaper haha, hade ju fint väder så det gick bra. Sedan gick man igenom servicebyggnaden för att se att det var rent och fräscht till våra gäster. Kollade några stugor, vattnade blommor, rensade ogräs och sopade. Efter jobbet rullade jag vidare mot Stenstans Trafikskola i Sörberge och naturligtvis var det ingen där som de förgående två gångerna. Vandrade då in på Ica Andersson och köpte en liten men god present till min ena morbror som fyller år idag. Grattis Kalle!
Åkte hem och har inte gjort så mycket förutom att tvätta moppen, (tvätta, köra avfettning och gnugga med lite sämskskinn), lagat lite mat och läst. Har dessutom försökt att ringa till trafikskolan, men kommer bara till televonsvararen buhu.
 
Börjat på en "ny" bok, denna vecka har haft den liggande ett tag, men bara inte orkat börja läsa. Förra veckan läste jag "Hundar, hus och hjärtans längtan" och vips nu har jag läst halva "Dear John" - nu går det undan.

Har förresten fått lite fina saker på sistone. Av Christina fick jag en grå kofta och en svart sportbehå, allid bra att ha + att jag länge har velat ha just en grå kofta. Av Kalle fick jag en biobiljett och av chefen fick jag en cirkusbiljett (Cirkus Maximum) till nu på måndag.

Ja, har inte så mycket mer att dela med mig av nu, men ni får ha en trevlig kväll i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0