Lilabelle

Möttes av regn och grå himmel imorse när jag vaknade, inte kul! Skulle ta in tidningen innan jag for till jobbet och vad fanns mer i postlådan? Jo, bikinin som jag skickade efter gratis för typ en månad sedan hihi! Passande till regnet, man kanske skulle ta på sig den och ställa sig ute? Eller inte.
Jobbet rullade på om än lite långtråkigt. Pratade med en kvinna som varit på husvagnsemester ändå upp i nordligast delarna av Svergie och fick träffa ett tyskt par i sextioårsåldern som cyklat hit från Tyskland, snacka om hurtiga alltså. Bråkat lite med en och annan elektriskt pappersmaskin som finns på toaletterna i servicebyggnaden och några lås. Min vänstra handled är inte på topp, så fort jag ska trycka eller liknade med den så vill den inte vara med.
 
Det är lördag och jag känner mig inte ett dugg  motiverad till att göra något speciellt. Så vad gör jag, jo sitter och tuggar på en bit choklad mmmmhm hihi :)
 
Det här parfymen använder jag nästan jämt just nu. Köpte den som en present egentligen, men av olika andledningar så blev den kvar i min ägo. Inte mig emot hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0