städdag!

Idag vaknade jag av att regnet smattrade mot rutan, det var precis vad jag behövde höra eftersom jag då visste att jag kunde koncentrera mig på städning hela dagen! Den tanken började ju ganska bra, men slutade med att jag tappade intresset för städning och mest tittade på när pappa hittade på saker under dagen. Det blev i alla fall 2 korta turer med Cora idag, bland annat en till ica där pappa köpte den nya magnum glassen i serien "senses", blev choklad varianten för oss båda och måste säga att glassen helt klart blev godkänd, tyvärr så antar jag att den kan njutas mer av människor som gillar att dricka kaffe till sin glass. Sedan vud middagstid bestämde jag mig slutligen för att baka lite matbröd (första gången jag gjort det hemma) och tror faktiskt att jag kan ha lyckats med det, även om jag fick improvisera eftersom de olika mjölsorterna som jag skulle ha tog slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0