Torn apart by fate. Bound together by hope

Bra tungt att kliva upp tjugo över fem igår morse, speciellt när jag sedan fick veta att jag inte hade behövt vara där förrän åtta. Idag började jag i alla fall åtta - sovmorgon<3  Jag har idag till största del brottas med ogräs, tur man är i gott sällskap!

Skulle behövt varit förbi körskolan och köpa teoripaketet nu snart så jag kommer igång nån gång. Trodde det skulle bli så lätt att börja plugga den nu när skolan var över och läxorna likaså, men är nog tröttare mentalt efter denna termin än vad jag har trott. Det plus att jag har börjat jobba har gjort att jag tappat lusten och orken att plugga, men snart så!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0