Yesterday

Gårdagen (fredagen) var mycket lyckad! På morgonens tyska lektion bjöd läraren på glasstårta och nektariner, alltid lika trevligt! Sedan hade vi matteprov, vilket jag hoppas jag fick ett vg på. Lunch, hål och sedan såg vi Harry Potter (sista delen) på engelskan. Efter skolan tog jag bussen tillsammans med Reina in till Timrå och klippte mig på stället alldeles bredvid Ica Supermarkt - Frisör House. Har hör båda dåligt och gott om den frisörsalongen och min uppfattning är väl att de klipper nog killar bättre, men att jag ändå är nöjd med min toppning. Varje hårstrå kanske inte blev helt rakt, med det gick snabbt och klippningen endast kostade mig 160kronor! Kan ju erkänna att jag blev lite rädd när kvinnan tog fram rakapparaten haha..
Efter klippningen så bar det av till Kebab House för lite middag, där vi åt och satt och pratade i nån timme. Kollade på snygga bilar som for förbi och konstaterade att många männsikor kastar verkligen bort både pengar och mat. En kvinna köpte en pizza till sig själv och åt endast upp en slizebit som mest, medan två killar i fjortonårsåldern bakom oss lämnade sina två pizzor endast halft uppätna. Fattar verkligen inte.
Efter maten begav vi oss till bussen där den stora besvilkelsen blev att det inte var "Ashton Kutcher" som körde bussen och att vi inte såg skymten av "Ryan Gosling" heller;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0