Varma Mackor Chips

Man hade spått molnighet och regn, men det blev sol! (Y) Sov enda till halv ett imorse, blev rätt så sent igår, och frukost ute i solen. Haft en så himlans slapp dag så det är inte sant, förutom en cykeltur till ica och lite städning så har jag bara njutit av solen. Var tänkt att vi skulle ha klassfest ikväll, men tror inte blev någonting av med den idén - jag stannade hemma i alla fall och grillade.
Tänkte ha mig en riktig forever alone kväll med massa gotta! Köpte Estrellas "varma mackor chips", synd bara att jag lessnar och tycker det blir för mycket efter bara en handfull med chips. Väldigt udda chipssmak i vilket fall, liknar baconchips lite i smaken, men man få ändå känsla av vara mackor, random.



Kommer strax lite bilder från idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0