What a day

Tog moppen till skolan imorse i det taskiga vädret, när jag hade kommit fram och lagt i hjälmen under sitsen för att låsa, så låste jag in moppenycklarna också-.- Kunde därmed inte ta moppen hem när jag slutade, så fick ta bussen hem, hämta reservnycklarna, ta bussen tillbaka och åka med moppen hem. Roligare kan man ha.
För övrigt så hände det inte speciellt mycket på skolan och imorgon är vi ju lediga för att det är våran nationaldag. Vädret har i alla fall blivit bättre, hoppas det håller i sig tills imorgon då jag ska in till stan!

Kommer inte ihåg när, var, hur eller med vem jag pratade om gamla klassiska barnfilmer, men är inte Dunderklumpen för söt? Han var i alla fall en av mina favoriter när jag var liten.



Btw Black Swan var enligt mig magnifik! Lite psyko men väldigt välgjord!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0